Automobilklub Tomaszów Mazowiecki
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna
->
Samochody uczestników
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Aktualności na stronie i forum
----------------
Regulamin
Do użytkowników i moderatorów
Automobilklub Tomaszowski
----------------
PPAiK
Imprezy i zawody
Ogólne
Archiwum
Hydepark
----------------
Daj się poznać! Przywitalnia.
Samochody uczestników
Filmy i zdjęcia
Hydepark
Ogłoszenia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Sob 3:21, 23 Cze 2007
Temat postu: Układ hamulcowy i układ zawieszenia
Witam.
Proszę o pomoc. Potrzebyję informacji na temat układu hamulcowego i zawieszenia w rajdówce, a głównie w Oplu Astrze (oczywiście każdą rajdówkę uwzględnię). Chodzi mi głównie o rajdy asfaltowe. Interesuje mnie szczególnie:
1. Dobór amortzatorów i sprężyn?
2. Przegudowa układu hamulcowego - czyli co jest zmieniane?
3. Budowa hamulca ręcznego?
I wszystkie informacje zwięzane z zawieszeniem i układem hamulcowym w rajdówce (jak to wygląda, jak jest budowane, może ktoś wie jak się oblicza takie układu, itd). Prosiłbym o jakieś linki na te tematy (bardzo mile widziame).
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin