Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Nie 11:50, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
Witam wszystkich na forum jako przedstawiciel oraganizatora 1 rundy PPAiK. Pragnę przybliżyć wszystkim zarys naszej imprezy - 35.Rajdu Monte Karlino:
To nowa impreza w kalendarzu, aczkolwiek bardzo popularna w regionie koszalińskim, rozgrywana z małym przerwami od 1971 roku.
W tym roku zupełnie odmieniona, robiona przez nowych ludzi. Całkowicie nowa trasa i próby sportowe, które rozgrywane będą m.in na zamkniętych ulicach Koszalina, na lotnisku w Zegrzu Pomorskim (idealnie równa nawierzchnia betonowa) oraz w centrum Białogardu i w Karlinie.
W sumie przygotowano 11 prób, prawie wszystkie o maksymalnej dozwolonej długości w KJS i z praktycznie zerową ilością słupków. Co najmniej połowa prób będzie zakończona metą lotną.
Dodam jeszcze, że lista startowa została otwarta dzisiaj, a zamknięta będzie 14 marca o 23:59. Limit 50 załóg.
Zapraszam na oficjalną stronę imprezy:
montekarlino.pl |
|
|
Mitsu |
Wysłany: Pon 20:57, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
Wiecie co, ja myśle, że skoro oni chcą zlikwidować KJS, to niech zrobią to szybko i w miarę bezboleśnie. Mi się nie opłaca specjalnie dla wymysłu jakiegoś półinteligentnego osobnika płci męskiej sprzedawać swojego 4x4w którego wpompowałem duże pieniądze, tylko dlatego, że być może źle spał, albo żona mu rogi doprawiła... Ja sobie odpuszczam ten cykl tak zwanych "rajdów dla każdego" zwnanych PPAiK i poganiam się w okręgówkach, tu na szczęście liczy się człowiek a nie jakiś niedopieszczony i żądny władzy maniak... |
|
|
Piotrek |
Wysłany: Nie 2:36, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
ok juz zebralem wszystko w calosc
wracamy do tematu |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Sob 23:37, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
trochę z tematu schodzimy.
a co dokładnie zmieniłeś/zmienisz w aucie
To co zacytowałeś jest chyba coś dość jasno napisane - stosowanie silników z danego modelu wiec wsadziłeś motor z niestosowany w tym mdelu/typie to raczej nie przejdzie. |
|
|
Piotrek |
Wysłany: Sob 23:02, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
Tak w sensie dozwolone czy tak niedozwolone??
"4.3.1. Kadłub silnika muszą być zgodne z marką, modelem i typem samochodu "
Czy pzm wymysli kiedys jakis regulamin ktory bedzie jasny dal wszystkich i da sie go jednoznacznie interpretowac... |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Sob 21:09, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
Tak, ale zgodne z wszystkimi załącznikami odnośnie przeróbek i przy zastosowaniu przepisów bezpieczeństwa |
|
|
Piotrek |
Wysłany: Sob 20:08, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
odbiegajac lekko od tematu... czuli w "rd" swapy nadal sa niedozwolone? |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 19:41, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
jeśli ma ktoś ściagnięty na dysk regulamin ramowy kjs na 2009 rok na początku jak się on pokazał to sam zobaczy, że w kilku nowo powstałych miejscach (bo na czerwono) jest własnie napisane zawodnik. Teraz już nie ma (mimo że na stronie pzm nikt nie napisal o aktualizacji regulaminów). Kogoś pewnie objechano od góry do dołu i dlatego teraz on się czepia.
MKS mówi też ze kierowca to osoba posiadająca licencję ale reg KJS to precyzuje. Mogli dopisać też o zawodnikach i by nie było problemu. |
|
|
Co Driver |
Wysłany: Sob 15:32, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
musiało to nastąpić ,inaczej była by powtórka RD-3L z ubiegłego sezonu...
ale najlepszy jest zapis o zakazie stosowania słowa "rajd" i "zawodnik"... hehe
nie rozumiem tego wogole,jakas paranoja... o ile slowo "rajd" jestem w stanie jakos przełknąć to slowo "zawodnik" jakos ciezko. Dla mnie osoba ,która startuje w legalnym kajtku i jedzie sportowo na próbie walcząc o czas jest zawodnikem...
oczywscie mozna by dyskutowac,bo zawodnik to osoba posiadająca licencje ,
no ale jest to kontrowersyjny zapis jak dla mnie... Kary dla OKSSu i klubów...:)heh
a co jak uzyje tego slowa uczestnik kjs'u lub zawodnik obecny na kajtku?
no comment... |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 14:42, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
A ja na to:
A nie mówiłem? zresztą chyba nawet w tym temacie.
Dobrze, że dokładnie opisali co jest dozwolone. Inny problem to masy samochodów, których trzeba będzie przestrzegać. |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Sob 11:24, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
Pomijając fakt Osiek i Czterołapów zachęcam do lektury ostatniego komunikatu GKSS
Komunikat GKSS nr 1/2009
A dokładniej IV. RD-3L punkt 4.
I co Wy na to |
|
|
Co Driver |
Wysłany: Czw 11:03, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
Dziekuje Tygrysku za objaśnienie... mnie wiecej o to własnie chodzi
Aut przenionapedowych jezdzi multum ,do kazdej klasy cos sie dopasuje i przygotuje nie duzym kosztem. W rajdach nizszej rangi ( i to nie tylko w Polsce )
jezdzi cała masa osiek. Nawet w takiej dyscyplinie jak rallycross przewazają oski
Więc nie trudno chyba tak zrozumiec modyfikacje regulaminów i to co jest na poszczegolnych szczeblach rajdowych...
A dlaczego jezdzi tyle aut przednionapedowych po naszych drogach? O to trzeba by spytac FIA albo któryś z koncernów samochodowych...
Pozdrawiam |
|
|
Tygrysek |
Wysłany: Czw 10:20, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
Myślę, że wszyscy którzy śledzą zmiany w regulaminach wiedzą o co Tobie "biegało"...
Tendencja (nie tylko Polska) do obniżania kosztów...
Dlatego między innymi zniknęły WRC-e z naszych OS-ów...
Nie twierdzę, że mi sie to podoba... Fajnie popatrzeć na pędzące "potworki" w każdym rodzaju zawodów... Ale z punktu widzenia zawodników (zwłaszcza tych początkujących i bez bogatych sponsorów) to dążenie do egalitaryzmu jest w pewnym stopniu zrozumiałe...
A i tak wszystkim się nie dogodzi... |
|
|
Co Driver |
Wysłany: Czw 0:32, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
nie wyraziłem jednoznacznie ,ze rajdy sa tylko dla osiek... Niechce mi sie juz tłumaczyc bo to jak walenie glowa w sciane, a zreszta ja nie jestem od tego bo regulaminów nie ustalam.
Napisalem wyzej ,ze chodzi o 4WD i rozmawiamy o PPAiK... W RPP takim autem nie pojedziesz ,dlatego uwazam ze wszystko zmierza w kierunku aut przednionapedowych w RD-3L i PPAiK (gdzie powtarzam juz którys raz moze tego cyklu w przyszłosci nie być i zastąpi go RD-3L), zeby wyrownac szanse walki w generalce ,a takze przejscie młodym po szczeblach... I tak są tworzone klasy... Wiec na nizszym poziomie rajdowym auta czteronapedowe beda powoli wypierane... Takie jest moje zdanie i uwazam ,ze jest w tym sporo prawdy...
A jesli potrzebujecie drobiazgowych szczegółów to najlepiej do Prezesa Kistera lub p.Górskiego...
Co do licencji R i czterołapów moze troche zle skleciłem zdanie i to co mialem na mysli. Niektórzy beda wiedziec o co mi biegało...
Pozdro |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Śro 22:37, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
hymmm ...
Darku powiedz mi od kiedy licencja R jest przyporządkowana do samochodu?? tą licencję trzeba mieć aby jeździć w RSMP ale już jakim autem pojedziesz to raczej podział na grupy a dalej na klasy.
A to o czym piszesz niekoniczne wyklucza start czterołapem w 3 lidze
Jeżeli masz auto z licencją (i tu może być 4x4) aktualną lub ta która wygasła i masz licencje R2 to wystartujesz jako pełno prawny uczestnik 3 ligi
Wiec nie mów, że popadam ze skrajności w skrajność i 3 liga nie jest tylko dla osiek
Pozdrawiam |
|
|
Co Driver |
Wysłany: Śro 14:45, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
S2 Rally napisał: |
A dlaczego tylko Ośkami?? Gdzie jest to napisane, że w rajdach mają jeździć tylko ośki
|
ze skrajności w skrajność... takie wyszukiwanie kontekstów ze zdań i czepianie sie jednego slowa kogoś mi przypomina...
Chodzi o auta 4WD turbodoładowane tak, o tym rozmawiamy... Jesli zle zinterpretowales moj post to proponuje sie odniesc do regulaminów (RD-3L,RPP,RSMP) i przeczytac jeszcze raz moj post... Zauważ ,ze takimi autami jezdzą tylko kierowcy z licencjami R w RSMP. W RPP i RD-3L mozna jechac juz tylko w klasie Gość , i "nowość" K6-bez licencji w PPAiK. Regulamin podziału na klasy w RD-3L i RPP jest skonstruowany tak ,ze dotyczy to aut przednionapedowych. Dlatego tak jak napisalem, w PPAiK (które moze juz jutro przestac istniec) jest to nie jako przyzwyczajenie wszystkich to klas ktore istnieją odpowiednio az do RPP...
Pozdrawiam
Darek Gurdziołek |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Śro 13:57, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
Co Driver napisał: | Problem klasy K6 lezy w tym, ze za jakis czas moze juz nie byc PPAiK a zostanie tylko RD-3L, wiec nie jako przygotowanie juz wszystkich do jezdzenia ośkami... |
A dlaczego tylko Ośkami?? Gdzie jest to napisane, że w rajdach mają jeździć tylko ośki
Jak na moje to dziwne i bezsensowne posunięcie aby wyeliminować z klasyfikacji i rywalizacji cztero napędowe - a to dla nich warto przyjść popatrzeć na zmagania |
|
|
Co Driver |
Wysłany: Śro 0:55, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
Problem klasy K6 lezy w tym, ze za jakis czas moze juz nie byc PPAiK a zostanie tylko RD-3L, wiec nie jako przygotowanie juz wszystkich do jezdzenia ośkami...
Jesli chodzi o kalendarz to nie nazwałbym tego przyczepieniem sie przez GKSS tylko zwrocenie uwagi na ilosc rund. Jeszcze nie tak dawno psioczyliscie na duzą ilosc rund... I ja również! Więc jest ich teraz 12 i uwazam ,ze powinno byc ich tylko 10, albo az 10... Jedna runda dla kazdego organizatora to jest rozwiązanie sprawiedliwe!!! To fakt,ze sa rundy ktore juz dawno nie powinny byc rundami PPAiK a w ich miejsce powinny wejsc nowe,zeby dac szanse kazdemu... Ale chec organizacji wyraził tylko Koszalin i AK Królewski W-wa.
Oczywiscie zawodnicy powinni tworzyc integralna część przy tworzeniu pewnych zapisów w sporcie samochodowym, to oczywiste, ale nie moga byc spełniane kazde ich zachcianki... Rozumiem co niektórych zdenerwowanie,bo gdyby nam przyszło jezdzic w tym roku Mazdą ,tez poczulibysmy zniesmaczenie, ale nikomu sie niedogodzi. Jedni beda narzekac, inni podejdą ze spokojem i beda jezdzic. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 0:45, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
co do aut 4x4 jest to dość mocna zmiana i można było napisać, że niewiadoma jest ich przyszłość w rozgrykwach PPAiK a nie czekać aż oficjalnie się ich zabroni. |
|
|
Co Driver |
Wysłany: Śro 0:33, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | Szkoda że ani Ty ani nikt ze strony gestora PPAiK nie umieścił takiej informacji na forum lub na stronie PPAiK. |
Dopóki wszelkie zapisy nie zostaną zatwierdzone ,nie moga zostac opublikowane przez gestora PPAiK...
A to co ktos slyszał czy nie, to moze sobie rozpowszechniac na forum,nikt tego nie zabroni. Ostateczne zapisy były jeszcze na gorąco dyskutowane i poprawiane z p. Górskim, Oziębło i Prezesem Kisterem.
Więc jesli ktos ma jakies zale ,to prosze o nie celowanie tylko w gestora... |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Śro 0:04, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
Jak patrzę na kalendarz to się zastanawiam co robią tam organizatorzy na których zawodnicy nie zostawili suchej nitki
Teraz pojawiło się kilka nowinek ale czy podołają organizacji rajdów i nie mówię tu o stricte organizacji a astysfakcji zawodników
Szczerze, to szkoda pędzić auta po 500 km a jedną stronę aby się przejechać na marny rajd i nie być klasyfikowanym w generalce ehhhh |
|
|
martoszka |
Wysłany: Wto 23:47, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: |
GKSS przyczepił się do faktu, że w kalendarzu PPAiK są kluby, które robią więcej niż 1 rundę i kazał im wybrać sobie jedną. Niestety trafiło też na Szczecin, który miał robić 1 rundę i teraz z niej musiał rezygnować.
|
No naprawdę akurat mieli się do czego przyczepić!!!!!!!!!!
Nie widzę sensu rezygnowania z fajnych rund tylko dlatego, że organizuje je jeden klub. Może lepiej zrezygnować z takich rund gdzie kluby organizujące nie bardzo się przykładają, żeby rajd był na wysokim poziomie (mam na myśli np. Suwałki). Może warto było by zapytać o zdanie zawodników jakie rundy spełniają ich oczekiwania i gdzie chcą jeździć!!!!!!!! |
|
|
martoszka |
Wysłany: Wto 23:34, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
,,Do klasyfikacji klubowej liczone są punkty uzyskane przez maksymalnie trzech najwyżej sklasyfikowanych kierowców jednego klubu w klasach od 1 do 5 z wyłączeniem klasy 6 ......''
Kolejna paranoja
Z nowego regulaminu morał taki: mając rajdówkę 4x4 można w tym sezonie pojeździć sobie rekreacyjnie, bo ,,Ci ze stołków'' wykluczyli nas poza margines i mają nas głęboko w d***e!!!!! |
|
|
S2 Rally |
Wysłany: Wto 23:09, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
Lobbing "osiek" o wykluczenie 4x4 z klasyfikacji generalnej się udał :/
Pekinie, ciekaw jaka będzie frekwencja na PPAiKu jak wykluczono z klasyfikacji czterłapy
Jaka zabawa ścigać się w klasie szczególnie swift kontra subarak
Ciekawe pomysły mają włodarze w PZM |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 22:10, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
widać że najlepiej poinformowani są ludzie z pomorza szkoda że szkoda że tą wiedzą dzielą się tak późno
cytat
o i potwierdziły się plotki, które krążyły od dłuższego czasu w środowisku PZM.
GKSS przyczepił się do faktu, że w kalendarzu PPAiK są kluby, które robią więcej niż 1 rundę i kazał im wybrać sobie jedną. Niestety trafiło też na Szczecin, który miał robić 1 rundę i teraz z niej musiał rezygnowałć.
Tym trafem my organizujemy inaugurację sezonu - Monte Karlino jest 1 rundą PPAiK 2009!
Pełny kalendarz PPAiK po zmianach GKSS:
1) 20-21.03 Monte Karlino - Koszalin
2) 18-19.04 Magnolia - Szczecin
3) 02-03.05 Festiwalowy - Opole
4) 16-17.05 Podlaski - Białystok
5) 30-31.05 Toruński - Toruń**
6) 13-14.06 Dolnośląski - Malczyce
7) 04-05.07 Bachus - Zielona Góra
8 ) 18-19.07 Suwalski - Suwałki
9) 07-08.08 Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki
10) 28-29.08 Brodnica - Toruń**
11) 11-12.09 Olsztyński - Olsztyn
12)26-27.09 Włocławski - Włocławek
13)17-18.10 Królewski - Warszawa
** jeden z tych rajdów wypadnie z kalendarza. Do ogłoszenia przez AK Toruński.
Zmienił się także tryb rozgrywania rajdów RD-3L: Ostateczna wersja jest taka, że nie jak to było planowane, każdy organizator PPAiK musi zrobić rajd RD-3L, a wyznaczonych zostało 5 klubów organizujących PPAiK (na szczęście nas ominęło) i 5 klubów organizujących RPP. |
|
|