Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 11:50, 22 Lut 2009    Temat postu:

Witam wszystkich na forum jako przedstawiciel oraganizatora 1 rundy PPAiK. Pragnę przybliżyć wszystkim zarys naszej imprezy - 35.Rajdu Monte Karlino:
To nowa impreza w kalendarzu, aczkolwiek bardzo popularna w regionie koszalińskim, rozgrywana z małym przerwami od 1971 roku.
W tym roku zupełnie odmieniona, robiona przez nowych ludzi. Całkowicie nowa trasa i próby sportowe, które rozgrywane będą m.in na zamkniętych ulicach Koszalina, na lotnisku w Zegrzu Pomorskim (idealnie równa nawierzchnia betonowa) oraz w centrum Białogardu i w Karlinie.
W sumie przygotowano 11 prób, prawie wszystkie o maksymalnej dozwolonej długości w KJS i z praktycznie zerową ilością słupków. Co najmniej połowa prób będzie zakończona metą lotną.

Dodam jeszcze, że lista startowa została otwarta dzisiaj, a zamknięta będzie 14 marca o 23:59. Limit 50 załóg.

Zapraszam na oficjalną stronę imprezy:
montekarlino.pl
Mitsu
PostWysłany: Pon 20:57, 16 Lut 2009    Temat postu:

Wiecie co, ja myśle, że skoro oni chcą zlikwidować KJS, to niech zrobią to szybko i w miarę bezboleśnie. Mi się nie opłaca specjalnie dla wymysłu jakiegoś półinteligentnego osobnika płci męskiej sprzedawać swojego 4x4w którego wpompowałem duże pieniądze, tylko dlatego, że być może źle spał, albo żona mu rogi doprawiła... Ja sobie odpuszczam ten cykl tak zwanych "rajdów dla każdego" zwnanych PPAiK i poganiam się w okręgówkach, tu na szczęście liczy się człowiek a nie jakiś niedopieszczony i żądny władzy maniak...
Piotrek
PostWysłany: Nie 2:36, 01 Lut 2009    Temat postu:

ok juz zebralem wszystko w calosc Smile

wracamy do tematu Smile
S2 Rally
PostWysłany: Sob 23:37, 31 Sty 2009    Temat postu:

trochę z tematu schodzimy.

a co dokładnie zmieniłeś/zmienisz w aucie Question
To co zacytowałeś jest chyba coś dość jasno napisane - stosowanie silników z danego modelu wiec wsadziłeś motor z niestosowany w tym mdelu/typie to raczej nie przejdzie.
Piotrek
PostWysłany: Sob 23:02, 31 Sty 2009    Temat postu:

Tak w sensie dozwolone czy tak niedozwolone??

"4.3.1. Kadłub silnika muszą być zgodne z marką, modelem i typem samochodu "

Czy pzm wymysli kiedys jakis regulamin ktory bedzie jasny dal wszystkich i da sie go jednoznacznie interpretowac...
S2 Rally
PostWysłany: Sob 21:09, 31 Sty 2009    Temat postu:

Tak, ale zgodne z wszystkimi załącznikami odnośnie przeróbek i przy zastosowaniu przepisów bezpieczeństwa Razz
Piotrek
PostWysłany: Sob 20:08, 31 Sty 2009    Temat postu:

odbiegajac lekko od tematu... czuli w "rd" swapy nadal sa niedozwolone?
Gość
PostWysłany: Sob 19:41, 31 Sty 2009    Temat postu:

jeśli ma ktoś ściagnięty na dysk regulamin ramowy kjs na 2009 rok na początku jak się on pokazał to sam zobaczy, że w kilku nowo powstałych miejscach (bo na czerwono) jest własnie napisane zawodnik. Teraz już nie ma (mimo że na stronie pzm nikt nie napisal o aktualizacji regulaminów). Kogoś pewnie objechano od góry do dołu i dlatego teraz on się czepia.

MKS mówi też ze kierowca to osoba posiadająca licencję ale reg KJS to precyzuje. Mogli dopisać też o zawodnikach i by nie było problemu.
Co Driver
PostWysłany: Sob 15:32, 31 Sty 2009    Temat postu:

musiało to nastąpić ,inaczej była by powtórka RD-3L z ubiegłego sezonu...
ale najlepszy jest zapis o zakazie stosowania słowa "rajd" i "zawodnik"... Smile hehe
nie rozumiem tego wogole,jakas paranoja... o ile slowo "rajd" jestem w stanie jakos przełknąć to slowo "zawodnik" jakos ciezko. Dla mnie osoba ,która startuje w legalnym kajtku i jedzie sportowo na próbie walcząc o czas jest zawodnikem...
oczywscie mozna by dyskutowac,bo zawodnik to osoba posiadająca licencje ,
no ale jest to kontrowersyjny zapis jak dla mnie... Kary dla OKSSu i klubów...:)heh
a co jak uzyje tego slowa uczestnik kjs'u lub zawodnik obecny na kajtku?
no comment...
Gość
PostWysłany: Sob 14:42, 31 Sty 2009    Temat postu:

A ja na to:

A nie mówiłem? Smile zresztą chyba nawet w tym temacie.

Dobrze, że dokładnie opisali co jest dozwolone. Inny problem to masy samochodów, których trzeba będzie przestrzegać.
S2 Rally
PostWysłany: Sob 11:24, 31 Sty 2009    Temat postu:

Pomijając fakt Osiek i Czterołapów zachęcam do lektury ostatniego komunikatu GKSS

Komunikat GKSS nr 1/2009

A dokładniej IV. RD-3L punkt 4.

I co Wy na to Question Cool
Co Driver
PostWysłany: Czw 11:03, 29 Sty 2009    Temat postu:

Dziekuje Tygrysku za objaśnienie... Smile mnie wiecej o to własnie chodzi
Aut przenionapedowych jezdzi multum ,do kazdej klasy cos sie dopasuje i przygotuje nie duzym kosztem. W rajdach nizszej rangi ( i to nie tylko w Polsce )
jezdzi cała masa osiek. Nawet w takiej dyscyplinie jak rallycross przewazają oski Smile
Więc nie trudno chyba tak zrozumiec modyfikacje regulaminów i to co jest na poszczegolnych szczeblach rajdowych...
A dlaczego jezdzi tyle aut przednionapedowych po naszych drogach? O to trzeba by spytac FIA albo któryś z koncernów samochodowych... Smile
Pozdrawiam
Tygrysek
PostWysłany: Czw 10:20, 29 Sty 2009    Temat postu:

Myślę, że wszyscy którzy śledzą zmiany w regulaminach wiedzą o co Tobie "biegało"...

Tendencja (nie tylko Polska) do obniżania kosztów...
Dlatego między innymi zniknęły WRC-e z naszych OS-ów...

Nie twierdzę, że mi sie to podoba... Fajnie popatrzeć na pędzące "potworki" w każdym rodzaju zawodów... Ale z punktu widzenia zawodników (zwłaszcza tych początkujących i bez bogatych sponsorów) to dążenie do egalitaryzmu jest w pewnym stopniu zrozumiałe...

A i tak wszystkim się nie dogodzi...
Co Driver
PostWysłany: Czw 0:32, 29 Sty 2009    Temat postu:

nie wyraziłem jednoznacznie ,ze rajdy sa tylko dla osiek... Niechce mi sie juz tłumaczyc bo to jak walenie glowa w sciane, a zreszta ja nie jestem od tego bo regulaminów nie ustalam.
Napisalem wyzej ,ze chodzi o 4WD i rozmawiamy o PPAiK... W RPP takim autem nie pojedziesz ,dlatego uwazam ze wszystko zmierza w kierunku aut przednionapedowych w RD-3L i PPAiK (gdzie powtarzam juz którys raz moze tego cyklu w przyszłosci nie być i zastąpi go RD-3L), zeby wyrownac szanse walki w generalce ,a takze przejscie młodym po szczeblach... I tak są tworzone klasy... Wiec na nizszym poziomie rajdowym auta czteronapedowe beda powoli wypierane... Takie jest moje zdanie i uwazam ,ze jest w tym sporo prawdy...
A jesli potrzebujecie drobiazgowych szczegółów to najlepiej do Prezesa Kistera lub p.Górskiego...
Co do licencji R i czterołapów moze troche zle skleciłem zdanie i to co mialem na mysli. Niektórzy beda wiedziec o co mi biegało...

Pozdro
S2 Rally
PostWysłany: Śro 22:37, 28 Sty 2009    Temat postu:

hymmm ...

Darku powiedz mi od kiedy licencja R jest przyporządkowana do samochodu?? tą licencję trzeba mieć aby jeździć w RSMP ale już jakim autem pojedziesz to raczej podział na grupy a dalej na klasy.

A to o czym piszesz niekoniczne wyklucza start czterołapem w 3 lidze

Jeżeli masz auto z licencją (i tu może być 4x4) aktualną lub ta która wygasła i masz licencje R2 to wystartujesz jako pełno prawny uczestnik 3 ligi

Wiec nie mów, że popadam ze skrajności w skrajność Razz i 3 liga nie jest tylko dla osiek Wink

Pozdrawiam Smile
Co Driver
PostWysłany: Śro 14:45, 28 Sty 2009    Temat postu:

S2 Rally napisał:
Co Driver napisał:


A dlaczego tylko Ośkami?? Rolling Eyes Gdzie jest to napisane, że w rajdach mają jeździć tylko ośki Question



ze skrajności w skrajność... takie wyszukiwanie kontekstów ze zdań i czepianie sie jednego slowa kogoś mi przypomina...
Chodzi o auta 4WD turbodoładowane tak, o tym rozmawiamy... Jesli zle zinterpretowales moj post to proponuje sie odniesc do regulaminów (RD-3L,RPP,RSMP) i przeczytac jeszcze raz moj post... Zauważ ,ze takimi autami jezdzą tylko kierowcy z licencjami R w RSMP. W RPP i RD-3L mozna jechac juz tylko w klasie Gość , i "nowość" K6-bez licencji w PPAiK. Regulamin podziału na klasy w RD-3L i RPP jest skonstruowany tak ,ze dotyczy to aut przednionapedowych. Dlatego tak jak napisalem, w PPAiK (które moze juz jutro przestac istniec) jest to nie jako przyzwyczajenie wszystkich to klas ktore istnieją odpowiednio az do RPP...

Pozdrawiam
Darek Gurdziołek
S2 Rally
PostWysłany: Śro 13:57, 28 Sty 2009    Temat postu:

Co Driver napisał:
Problem klasy K6 lezy w tym, ze za jakis czas moze juz nie byc PPAiK a zostanie tylko RD-3L, wiec nie jako przygotowanie juz wszystkich do jezdzenia ośkami...


A dlaczego tylko Ośkami?? Rolling Eyes Gdzie jest to napisane, że w rajdach mają jeździć tylko ośki Question

Jak na moje to dziwne i bezsensowne posunięcie aby wyeliminować z klasyfikacji i rywalizacji cztero napędowe - a to dla nich warto przyjść popatrzeć na zmagania
Co Driver
PostWysłany: Śro 0:55, 28 Sty 2009    Temat postu:

Problem klasy K6 lezy w tym, ze za jakis czas moze juz nie byc PPAiK a zostanie tylko RD-3L, wiec nie jako przygotowanie juz wszystkich do jezdzenia ośkami...
Jesli chodzi o kalendarz to nie nazwałbym tego przyczepieniem sie przez GKSS tylko zwrocenie uwagi na ilosc rund. Jeszcze nie tak dawno psioczyliscie na duzą ilosc rund... I ja również! Więc jest ich teraz 12 i uwazam ,ze powinno byc ich tylko 10, albo az 10... Jedna runda dla kazdego organizatora to jest rozwiązanie sprawiedliwe!!! To fakt,ze sa rundy ktore juz dawno nie powinny byc rundami PPAiK a w ich miejsce powinny wejsc nowe,zeby dac szanse kazdemu... Ale chec organizacji wyraził tylko Koszalin i AK Królewski W-wa.
Oczywiscie zawodnicy powinni tworzyc integralna część przy tworzeniu pewnych zapisów w sporcie samochodowym, to oczywiste, ale nie moga byc spełniane kazde ich zachcianki... Rozumiem co niektórych zdenerwowanie,bo gdyby nam przyszło jezdzic w tym roku Mazdą ,tez poczulibysmy zniesmaczenie, ale nikomu sie niedogodzi. Jedni beda narzekac, inni podejdą ze spokojem i beda jezdzic.
Gość
PostWysłany: Śro 0:45, 28 Sty 2009    Temat postu:

co do aut 4x4 jest to dość mocna zmiana i można było napisać, że niewiadoma jest ich przyszłość w rozgrykwach PPAiK a nie czekać aż oficjalnie się ich zabroni.
Co Driver
PostWysłany: Śro 0:33, 28 Sty 2009    Temat postu:

Anonymous napisał:
Szkoda że ani Ty ani nikt ze strony gestora PPAiK nie umieścił takiej informacji na forum lub na stronie PPAiK.


Dopóki wszelkie zapisy nie zostaną zatwierdzone ,nie moga zostac opublikowane przez gestora PPAiK...
A to co ktos slyszał czy nie, to moze sobie rozpowszechniac na forum,nikt tego nie zabroni. Ostateczne zapisy były jeszcze na gorąco dyskutowane i poprawiane z p. Górskim, Oziębło i Prezesem Kisterem.
Więc jesli ktos ma jakies zale ,to prosze o nie celowanie tylko w gestora...
S2 Rally
PostWysłany: Śro 0:04, 28 Sty 2009    Temat postu:

Jak patrzę na kalendarz to się zastanawiam co robią tam organizatorzy na których zawodnicy nie zostawili suchej nitki Question

Teraz pojawiło się kilka nowinek ale czy podołają organizacji rajdów i nie mówię tu o stricte organizacji a astysfakcji zawodników


Szczerze, to szkoda pędzić auta po 500 km a jedną stronę aby się przejechać na marny rajd i nie być klasyfikowanym w generalce ehhhh
martoszka
PostWysłany: Wto 23:47, 27 Sty 2009    Temat postu:

Anonymous napisał:

GKSS przyczepił się do faktu, że w kalendarzu PPAiK są kluby, które robią więcej niż 1 rundę i kazał im wybrać sobie jedną. Niestety trafiło też na Szczecin, który miał robić 1 rundę i teraz z niej musiał rezygnować.


No naprawdę akurat mieli się do czego przyczepić!!!!!!!!!!
Nie widzę sensu rezygnowania z fajnych rund tylko dlatego, że organizuje je jeden klub. Może lepiej zrezygnować z takich rund gdzie kluby organizujące nie bardzo się przykładają, żeby rajd był na wysokim poziomie (mam na myśli np. Suwałki). Może warto było by zapytać o zdanie zawodników jakie rundy spełniają ich oczekiwania i gdzie chcą jeździć!!!!!!!!
martoszka
PostWysłany: Wto 23:34, 27 Sty 2009    Temat postu:

,,Do klasyfikacji klubowej liczone są punkty uzyskane przez maksymalnie trzech najwyżej sklasyfikowanych kierowców jednego klubu w klasach od 1 do 5 z wyłączeniem klasy 6 Question ......''

Kolejna paranoja Evil or Very Mad

Z nowego regulaminu morał taki: mając rajdówkę 4x4 można w tym sezonie pojeździć sobie rekreacyjnie, bo ,,Ci ze stołków'' wykluczyli nas poza margines i mają nas głęboko w d***e!!!!!
S2 Rally
PostWysłany: Wto 23:09, 27 Sty 2009    Temat postu:

Lobbing "osiek" o wykluczenie 4x4 z klasyfikacji generalnej się udał :/

Pekinie, ciekaw jaka będzie frekwencja na PPAiKu jak wykluczono z klasyfikacji czterłapy Question

Jaka zabawa ścigać się w klasie szczególnie swift kontra subarak

Ciekawe pomysły mają włodarze w PZM
Gość
PostWysłany: Wto 22:10, 27 Sty 2009    Temat postu:

widać że najlepiej poinformowani są ludzie z pomorza szkoda że szkoda że tą wiedzą dzielą się tak późno

cytat
o i potwierdziły się plotki, które krążyły od dłuższego czasu w środowisku PZM.
GKSS przyczepił się do faktu, że w kalendarzu PPAiK są kluby, które robią więcej niż 1 rundę i kazał im wybrać sobie jedną. Niestety trafiło też na Szczecin, który miał robić 1 rundę i teraz z niej musiał rezygnowałć.
Tym trafem my organizujemy inaugurację sezonu - Monte Karlino jest 1 rundą PPAiK 2009!

Pełny kalendarz PPAiK po zmianach GKSS:
1) 20-21.03 Monte Karlino - Koszalin
2) 18-19.04 Magnolia - Szczecin
3) 02-03.05 Festiwalowy - Opole
4) 16-17.05 Podlaski - Białystok
5) 30-31.05 Toruński - Toruń**
6) 13-14.06 Dolnośląski - Malczyce
7) 04-05.07 Bachus - Zielona Góra
8 ) 18-19.07 Suwalski - Suwałki
9) 07-08.08 Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki
10) 28-29.08 Brodnica - Toruń**
11) 11-12.09 Olsztyński - Olsztyn
12)26-27.09 Włocławski - Włocławek
13)17-18.10 Królewski - Warszawa

** jeden z tych rajdów wypadnie z kalendarza. Do ogłoszenia przez AK Toruński.

Zmienił się także tryb rozgrywania rajdów RD-3L: Ostateczna wersja jest taka, że nie jak to było planowane, każdy organizator PPAiK musi zrobić rajd RD-3L, a wyznaczonych zostało 5 klubów organizujących PPAiK (na szczęście nas ominęło) i 5 klubów organizujących RPP.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group