Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna Automobilklub Tomaszów Mazowiecki

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

III Runda MOŁ - 19.08.2007
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna -> Imprezy i zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 19:00, 20 Sie 2007    Temat postu:

BARDZO FAJNA IMPREZA. DOSKONAŁA ORGANIZACJA, JAKO UCZESTNIK 100% SATYSFAKCJI. ODCINKI REWELACYJNE -LEPSZE OD PROLOGU OS/SS 1 64 RAJDU POLSKI !!!! Laughing ACZKOLWIEK WYDAJE MI SIĘ ŻE LEPIEJ BY BYŁO PODZIELIĆ TAKIE IMPREZY NA TYPOWO SZUTROWE -- LUB ASFALTOWE. MOŻNA BY BYŁO , TROCHE LEPIEJ PRZYGOTOWAĆ AUTO. A TAK NA TYM BETONOWYM ODCINKU BUJAŁEM SIĘ JAK OKRĘTEM- ALE ZA TO PRZEZ WIEŚ PO DZIURACH WALIŁEM 150 Laughing . W KAŻDYM RAZIE WIELKIE WYRAZY UZNANIA DLA ORGANIZATORÓW!! BRAWO
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:07, 20 Sie 2007    Temat postu:

No cóż...mnie też rajd się bardzo podobał, odcinki były super. Co prawda przy 100 km/h efektownie przekosiłem podwójnie auto przez dach na drugiej próbie, ale miałem po prostu pecha. Dzięki klatce, kaskom, fotelom i pasom nic nam się nie stało, ale drzewo było blisko. Mam nadzieję, że jeszcze będę się mógł zrewanżować na tym odcinku. A no i gdzie są wyniki, bo musiałem się wycofać i nie wiem kto był największym kozakiem na tych kozackich próbach?

PS. Być może znowu zrobię relację jak w przypadku PPAiK, ale jeszcze nie jestem pewien czy będę miał materiał. Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pon 22:37, 20 Sie 2007    Temat postu:

Rajd rewelacja,odcinki bez dwóch zdan super!To mi sie podoba... Smile O dziwo duzo kibiców,czułem sie normalnie jak na PZMocie Smile hehe ,walisz rure na oesie a w około ludzie,to jest to... Smile tak dalej trzymac,widac ze organizator wlozył w to duzo pracy i serca Smile jedna prosba tylko: przy takich juz odcinkach warto sie zastanowic nad tematem,zeby nierobic rajdu o nawierzchni mieszanej,tylko jednolitej! Jesli szuter to robmy tylko szuter... Na tym rajdzie trzeba było sie ganiac z oponami chyba ze cztery razy,jest to bez sensu... Mamy to o co chodziło,ale to nie sa jeszcze Mistrzostwa Polski,gdzie po dwóch czy trzech odcinkach zjezdza sie do serwisu i blyskawicznie wymieniaja oponki na takie jak potrzeba...!!!
Widze,ze sa juz glosy w tej sprawie za... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pon 23:07, 20 Sie 2007    Temat postu:

Ale mam i pewne zatrzezenia:/
Na mete I Etapu mielismy wjechac o godz.14:31 ,przyjechalismy o 14:23 wiec mielismy jeszcze troche czasu na zmiane opon na szuter Smile sedzia,ktory to przyjmował karty drogowe wział karte wczesniej,oczywiscie z wpisem 14:31 (rozumiem to,zeby pospieszyc troche rajd),ale wpisał nam wyjazd do II Etapu o godzinie 14:27 i co najsmieszniejsze kazał nam juz wyjezdzac... Przeciez to jest nielogiczne,jak mozemy wyjechac do II Etapu o 14:27 jak na mete I Etapu wjechalismy o 14:31????? Gdybysmy mieli sie stosowac do chyba nieprzemyslanych uwag to jeszcze bysmy niezdazyli zmienic opon i pojechali bysmy na szuter zabijac sie na oponach przeznaczonych na asfalt... i do tego wpis taki został i niebyło zadnych problemów... Smile hehe,jak oni to sprawdzaja i liczą to ja niewiem... Smile
a najlepsze było na koniec!!!! I to nie pierwszy raz...
W Generalce zajelismy 4 miejsce,ale po uznaniu nam błednego wpisu kary wskoczylismy na 3 miejsce przed Artura Szafranca,przed rozdaniem pucharów ogloszono publicznie,ze naszej załodze anulowano kare co wpłyneło na nasza korzysc Smile Niestety,przy rozdaniu Pucharów wyczytano na 3 miejscu nie Nas ,tylko Artura... I co o tym myslec...???
Akurat to jest zenujące... :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pon 23:41, 20 Sie 2007    Temat postu:

Nastepną sprawe jaka chciałbym poruszyc to temat opon wyczynowych bez homologacji czyli znaku E ,na ktorych pojawiło sie na tym rajdzie chyba 2 lub 3 zawodników na 40... ,a ZSS nawet niezareagował!!!
Wiekszosc zawodników w Polsce wie doskonale,ze na takich oponach nie wolno jezdzic w KJS,wiadomo ze opony takie w walce o sekundy dają przewage temu kto jezdzi na takich oponach i dzieki nim moze wygrac KJS!!!Dziwi mnie tylko fakt,ze w regulaminie był kiedys ten zapis o zakazie i jakos dziwnie zniknał... Niby opiera sie o Kodeks Drogowy,ale jednoznacznego zapisu niema... Niemniej jednak dlaczego wiekszosc potrafi sie dostosowac,byc fair wobec swoich konkurentów i nieuzywac takich opon w KJS???
Moim zdaniem,organizator daje tu plame,ze sam pozwala na to i nie daje takiego zapisu w Regulaminie Uzupełniajacym KJS,poprostu w ten sposób pozwala na nierowną ,nie fair walke miedzy zawodnikami i z góry stawia na lepszej pozycji jezdzacych na takich oponach...
A zasłanianie sie tym,ze musi byc frekwencja ,czy ze wg Kodeksu Drogowego połowa aut niepowinna byc dopuszczona do startu ze wzgledu na klatki i inne rzeczy jest głupie...
Poniewaz są to rzeczy ,ktore w pewien sposób daja nam bezpieczenstwo a nie pozwalają nam na przewage nad konkurencja i w efekcie na wygranie rajdu...
Przeciez niejezdzimy na klatce Smile tylko na oponach,ktore w wiekszosci daja nam wynik...

Mysle,ze nad tym tematem tez trzeba sie zastanowic aby ten zapis pojawiał sie w Regulaminie Uzupełniajacym...
Niech kazdy bedzie rowno traktowany,zeby niebyło pozniej takich rzeczy: oooo,ten to jechał na takich oponach - dlatego miał przewage i w efekci dobry wynik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 1:07, 21 Sie 2007    Temat postu:

Co do mojego dacha:

Odcinek był bardzo szybki. Po trzech lekkich wirażach prędkość wynosiła conajmniej 100 km/h, bo miałem już zapiętą trójkę. Na lekkim lewym chciałem ustawić auto równolegle do długiej prostej, na której chciałem nieźle się rozpędzić. Niestety miał być lekki uślizg, a wyszedł nieco za duży. Tylne koła złapały pobocze, auto obróciło się, wleciało w trawę. Na nieszczęście był tam lekki dołek, który spowodował 2 przekoszenia się przez dach. Wylądowałem na koła. Sprawdziłem czy pilotka cała, auto odpaliło dojechaliśmy do mety na kapciu, bo felga się skrzywiła. End of the rally.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A po wypadku:
- pogięta blacha przedniej szyby (szyba trochę przesunięta)
- wgnieciony błotnik przy kierowcy
- inne drobne duperele (trochę też zawias, ale nie bardzo)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

A jakie to uczucie? Mniej więcej jakby przejechać się na super szybkiej kolejce górskiej, która jedzie spiralą. Działo się to niesamowicie szybko. Na początku ogromny strach, bo auto odrywa się od ziemi i nagle mocne uderzenie na bok, potem jeszcze głową lekko w klatkę i się kręci wszystko. Chwila szoku i dzida dalej.

Mam jedno swoje ujęcie z rajdu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 9:28, 21 Sie 2007    Temat postu:

PROSZE WAS WSZYSTKICH,WYPOWIADAJĄC SIE NA TEMAT RAJDU,ODCINKÓW WYPOWIEDZCIE SIE TEZ NA TEMAT OPON,CO MYSLICIE NA TEN TEMAT...
CZY UWAZACIE,ZE TO DOPUSZCZALNE,ZE MOZE TAK BYC CZY KAZDY POWINIEN JEZDZIC NA SERYJNYCH HOMOLOGOWANYCH OPONACH I MIEC ROWNE SZANSE...

POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 9:36, 21 Sie 2007    Temat postu:

Nie no na BK techniczni powinni sprawdzić czy opony są wyczynowe czy nie. Nawet w zapowiadanej 3 lidze tak ma być, więc tym bardziej w prostych KJS również nie może być miejsca na profesjonalne slicki itp.

No i też łatwiej by było, gdyby rajd miał jedną nawierzchnię. Jak już mieszanie to jeden mały krótki super oes i tyle. Nawet jak dla kogoś to nie problem zmienić opony, to dla kogoś może być problemem w ogóle posiadanie, przywiezienie drugiego kompletu kół na felgach.

Fajnie, że próby są szybsze, bez pachołków OS-owe, ale też przy zwiększaniu prędkości - nie zwiększajmy kosztów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krisH
Gaduła



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:58, 21 Sie 2007    Temat postu:

Dzięki bardzo za wasze sugestie oraz opinie na temat rajdu. Oczywiście wiemy że po takiej imprezie głosy bedą bardzo różne. Bardzo cieszymy sie że większość opini jest pozytywnych, ale jak napisałem poprzednio nie boimy się opini negatywnych. Nie może nas każdy chwalić bo w końcu spoczelibysmy na laurach. Cały czas sie czegoś uczymy dlatego też wasze sugestie są nam bardzo przydatne i potrzebne. Chciałbym napisać kilka słów do Ciebie Co Driver. Odnośnie regulaminu, rzeczywiście nie było w nim konkretnego zapisu odnośnie opon i dlatego tez co niektórzy zawodnicy założyli opony bez znaku E . Szczerze mówiąc nie rozpatrowaliśmy tego przypadku dokładnie ponieważ nie było zadnych protestów od załóg, poza Waszą ustną i była to jedyna opinia. Ale tak naprawdę mamy temat do zastanowienia, czy czepiamy się na BK i później w czasie rajdu opon czy też nie. Jeżeli tak to ustalamy jeden jednolity regulamin na cały rok i trzymamy się jego, natomiast musi to byc opinia wszystkich nie tylko jednej załogi i dlatego prosiłbym wszystkich o wypowiedzi. Jezeli zobaczymy że większość jest za oponami tylko i wyłącznie homologowanymi, piszemy regulamin i sprawa załatwiona. Natomiast chciałbym podkreślić,że nie jest to pierwszy rajd gdzie zawodnicy jeździli na takich oponach i nigdy nie było o tym mowy, nie było protestów ( przejrzałem wszytkie wypowiedzi z poprzednich rajdów).
Druga sprawa -zakończenia, oczywiście masz w zupelności rację.To był nasz poważny błąd za który Was bardzo przepraszamy i oczywiście będzie to podane na stronie. Wiem że to nas nie usprawiedliwia ale uwierz że zmęczenie po 14 godzinach stania i wcześniejszych przygotowaniach robi swoje.
Prosiłbym tylko aby ta dyskusja nie przerodziła sie w jakieś kłótnie, bo przeciez nie o to chodzi, chcialibysmy aby każdy sie wypowiedzial, coś podpowiedział.Abysmy ustalili koncepcję naszych rajdów jak one maja wygladać a także wspólnego regulaminu.
Dzięki bardzo za wypowiedź. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:37, 21 Sie 2007    Temat postu:

Pierwszy raz byłem w Tomaszowie na rajdzie i baaaaaardzo mi się podobało!

Super odicnki, dobra organizacja, fantastyczna atmosfera.

Minusy:
- rajd powinien iść po jednej nawierzchni (koszty)
- opony powinny być tylko z homologacją drogową (koszty)
- książka drogowa przygotowana tak sobie (niezbyt precyzyjnie)
- 2 odcinek zdecydowanie za szybki i tutaj trochę więcej komentarza:

Otóż, to ja byłem jedną z osób, które narzekały na prędkość na tym odcinku i nie zgadzam się z kolegami, że jak mi za szybko to mogę odjąć, bo nie w tym rzecz.

Na próbie betonowej też było szybko (w dwóch miejscach miałem 140/150 na zegarze), ale było bezpiecznie. Na drugiej próbie na prostej miałem 150, ale to są zupełnie inne warunki jazdy. Uważam, że w sytuacji, gdy dopuszczamy seryjne samochody do KJS, a organizujemy ten KJS w formie OS-ów to należy jednak ograniczyć tą prędkość na drodze takiej jak OS2. Taki odcinek poprostu nie wybaczy wielu błędów, które jednak wybaczyłby odcinek betonowy OS4. Nawet przy prędkości 80 km/h taka przygoda w samochodzie bez klatki mogłaby się skończyć słabo. Dlatego właśnie uważam, że był on za szybki.

Nikt z was nie zkłada, że wypadnie z trasy, kolega w Audi pewnie też nie zakładał. Ciekawi mnie opinia kolegi z Audi, czy wyobraża sobie rolkę w aucie seryjnym na tym odcinku?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:40, 21 Sie 2007    Temat postu:

look napisał:
Ciekawi mnie opinia kolegi z Audi, czy wyobraża sobie rolkę w aucie seryjnym na tym odcinku?

Oczywiście wyborażam sobie, ale śmierć. Na pewno w aucie bez klatki nie jechał bym z taką brawurą. Przyznam, że tamta prosta była za długa, ale ja wypadek miałem przed prostą. Cóż dróżka była dosyć wąska i nie bardzo też jak było tam zrobić szykany. Mnie osobiście się odcinek podobał, ale obiektywnie patrząc był nieco za szybki.
look napisał:
książka drogowa przygotowana tak sobie (niezbyt precyzyjnie)

Zgadzam się. Szczególnie rysunek pierwszej próby był nie najwyższych lotów.
krisH napisał:
Natomiast chciałbym podkreślić,że nie jest to pierwszy rajd gdzie zawodnicy jeździli na takich oponach i nigdy nie było o tym mowy, nie było protestów ( przejrzałem wszytkie wypowiedzi z poprzednich rajdów).

No nie wiem. Chyba na PPAiK były jakieś żale, że parę załóg jechało na profesjonalnych slickach. Jest nawet w relacji filmowej taka Astra na starcie. Tam chyba widać jej gumy. Organizacja jest profesjonalna, ale pamiętajmy, że trzeba robić coś profesjonalnie dla amatorów a nie dla profesjonalistów. Nie powinno być miejsca na drogie, wyczynowe opony. W ten sposób robi się z KJS-ów kolejną dyscyplinę motosportu, w której wszystko zależy od zasobności portfela a nie od umiejętności. Trzeba to wyhamować moim zdaniem.

Jeśli już mają być, to niech takie gumy mają TYLKO zawodnicy z licencją.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:06, 21 Sie 2007    Temat postu: ...a ja lubie frytki i schabowego...:P

...tak czytam i czytam i nie moge sie nadziwic...nie moge sie nadziwic ze jeszcze niekt nie wspomnial o frytkach i schabowym - to ja wspomne - oszukali mnie a frytki pewnie sami zjedli... Wink

A tak na powaznie to mam wrazenie ze robi sie lekko niezdrowa atmosfera.

Mimo ze bylo szybko i miejscami niebezpiecznie to rajd bardzo fajny, wrazenia ogolne dobre a szczegolowe jak to szczegolowe. Jakies tam uwagi oczywiscie sa: itener miejscami niedopracowany, mapki odcinkow oraz dojazdowki mialy bledy ale powiedzmy ze dzieki przejazdowi zapoznawczemu nie stanowilo to tak na prawde problemu, troche czekania zwlaszcz na poczatku drugiej petli (glownie spowodowane rolka Zabola ale chyba rowniez puszczaniem zalog zbyt wczesnie i co dwie minuty na petle), odcinki ok, obstawione dostatecznie biorac pod uwage ich dlugosc, troche te plyty byly zdradzieckie i oderwalismy sie od podloza kilka razy ale polatac tez trzeba Very Happy
Ogolnie jestem na tak.
Pozdrowienia dla zalogi z niebieskiego malucha...mieli debiut niczym wejscie smoka, ale szacuneczek ze dojechali do konca.

Swoja droga to dwie rolki na jednym kjsie chyba zadko sie zdarzaja?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:13, 21 Sie 2007    Temat postu:

a moze rzadko a nie zadko...ups..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ertejot
Bywalec



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 18:01, 21 Sie 2007    Temat postu:

To jak już zabrał głos moj pilot to ja także pozwole sobie coś napisać...
Rajd uważam za bardzo udany, ale trzeba się niestety przyczepić. Było szybko... To KJS i taki seryjny elegant dachujący na pierwszej próbie to raczej senny koszmar organizatorów. Na szczęscie tym razem nic się nie stało, ale co będzie nastepnym razem? Dziękować Bogu że ani chłopakom z niebieskiego elxa, ani Zabolowi w audi nic się nie stało, bo pewnie zrobiłoby się głośno o AKT w Polsce, a takiej reklamy pewnie byście nie chcieli...? Ja na drugiej próbie przekroczyłem 110 km\h... Szczerze mówiąc po takim polu to zadna frajda. A próba przy jednostce i powrót z lasu po płytach też niezłe doznania. Nie wiem ile dupa była w powietrzu, ale jakby kto miał stamtad foty to chętnie zobacze... Very Happy

Co do opon. Jeśli ktoś ma motor który potrafi rozpędzić auto na takiej próbie do 170 albo i więcej, to chyba lepiej żeby miał opony które pozwolą mu się zatrzymać. Jeśli szutrówki bez znaczka E mogą to zapewnić to czemu ktoś kogo na to stać nie ma się w ten sposób dodatkowo zabezpieczyć? Osobiście traktowałbym łagodnie osoby startujące na takich oponach. A tym którym brakuje kilku sekund do podium niech przemyślą czy to nie przypadkiem umiejętności, a nie opony... Bo czy w przypadku kiedy osoba z profesjonalnymi oponami rajdowymi bez drogowej homologacji bawi się na próbie jeżdząc pod publike i w końcowej klasyfikacji jest daleko za czołówką, ktos by miał do niej pretensje?

Reszta wrażen później. Wychodze z pracy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 18:38, 21 Sie 2007    Temat postu:

To jest jasne jak slonce, ze opony powinny miec dopuszczenie drogowe.
Nie robmy z rajdow amatorskich wyscigu zbrojen.
Poza tym np. markgumy sa calkiem niezle jak ktos koniecznie chce na szutrowkach jechac.

Co do predkosci to dajcie spokoj. Spokojnie mozna sobie zrobic krzywde jadac z mniejsza predkoscia. Kazdy ma swoj rozum i bierze odpowiedzalnosc za siebie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Smejda
Swojak



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:39, 21 Sie 2007    Temat postu:

Ogólnie Rajd Kozak ...te kilka odcinków podniosło moją adrenaline na maxa.
-OS1-no odcinek idealny szkoda że troche przykrótki ale odpowiedni na rozgrzewke przed os2
-Os2 -tak jak wszyscy mówia tak ta prosta przed szczytem była za szybka ale i tak tez musi byc pózniej partia tych ciasnych zakrętów przejazd przez mostek no super troche tam przed ostatnim zakrętem dosyc nie równo sie robiło ale mamy tu namiastke poważnych zawodów.
-Os3 ta próba jak dla mnie była super mimo tych betonowych płyt gdzie jak ktos za szybko pojechał to sie odrywał od ziemi a kto za wolno to bił płytą w ziemie ale pużniej przejscie na szuter miedzy drzewami -szacunek
-Os4 ta próba równiez była super szeroko i bezpiecznie ale tak naprawde to był odcinek pod naprawde mocne auta po pierwszej petli juz było widac kto jezdzi najszybszymi rajdówkami na tym rajdzie .Wiec tu pewnie troche handikap dla 5 klasy.

Za same zawody moja ocena wynosi 9+ wskali do 10

Natomiast zakończenie
-to juz któryś raz z kolei gdzie jest mi troche wstyd -ponieważ są błędy w liczeniu/przepisywaniu i nawet w poprawianiu .Wiem że cały dzień ciężkiej pracy na koniec dnia procentuje zmęczeniem .ale zetelnośc w prowadzeniu bióra to podstawa . Zawsze trzeba sprawdzić dwa razy czy jest dobrze wszystko zrobione a u nas rachu ciachu szybko szybko bo wszyscy czekają...a potem są niezgodności .
wiec tu nawet nie dam żadnego punktu tak za kare .

Natomiast temat opon .
-W całej Polsce wszyscy wiedzą na jakich oponach mozna jezdzic natomiast w naszym klubie jest inaczej czemu tak jest -Ja tego nie wiem nie rozumie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:02, 21 Sie 2007    Temat postu:

Jeszcze tylko mały komentarz na koniec, aby ktoś mnie żle nie zrozumiał. RAJD BYŁ SUPER. TAK SOBIE WYOBRAŻAM III LIGĘ.

Wszystkie moje komentarze negatywne są tylko i wyłącznie na wyraźną prośbę organizatora.

Pozdrawiam,
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 19:53, 21 Sie 2007    Temat postu:

LOOK,ZABOLXP,BAD_RACING: Dziekuje za pozytywne opinie w sprawie opon...
Widze,ze znacie temat i tez jestescie za tym zeby ograniczac koszty i wprowadzic rowne traktowanie wszystkich wg Regulaminu...

Szczególnie podoba mi sie wypowiedz ZABOLA:

No nie wiem. Chyba na PPAiK były jakieś żale, że parę załóg jechało na profesjonalnych slickach. Jest nawet w relacji filmowej taka Astra na starcie. Tam chyba widać jej gumy. Organizacja jest profesjonalna, ale pamiętajmy, że trzeba robić coś profesjonalnie dla amatorów a nie dla profesjonalistów. Nie powinno być miejsca na drogie, wyczynowe opony. W ten sposób robi się z KJS-ów kolejną dyscyplinę motosportu, w której wszystko zależy od zasobności portfela a nie od umiejętności. Trzeba to wyhamować moim zdaniem.

Jeśli już mają być, to niech takie gumy mają TYLKO zawodnicy z licencją.

Nic dodac ,nic ująć... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 20:18, 21 Sie 2007    Temat postu:

ERTEJOT: Jesli ktos ma motor to i ma hamulce ,ktore pozwalają mu sie zatrzymac...
Mozna kupic sobie Markgumy ,ktore sa oponami handlowymi... a zabezpieczenie to masz w srodku w postaci klatki,foteli i pasów... Tak jak powiedział ZABOL,nierobmy z KJSów wyscigu zbrojen podwyzszając koszty,bo i tak juz daleko zaszły te imprezy...
Akurat tu sie mylisz co do tego,czy to umiejetnosci czy opony!
Otóz kolego,gdybys niewiedział: opony wyczynowe charakteryzują fenomenalną przyczepnoscią do nawierzchni,pozwalają kierowcy w zakretach uzyskac predkosci nie do osiągniecia na standardowym ogumieniu... Jak to sie mówi w slangu rajdowym:Czarne złoto rajdów...

A jesli bys chciał postudiowac,to proponuje Magazyn Rajdowy WRC nr 6... Smile
lub art. 4.2 Regulaminu RSMP i art. 253 Załącznika J...

Do tego musze powiedziec Wszystkim ,ze organizatorzy RSMP starają sie na kazdy rajd o zezwolenie na specjalne uyztkowanie dróg,wiec niemusze mowic co to oznacza... Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 20:44, 21 Sie 2007    Temat postu:

KRISH:
Przeciez ja sie niekłóce... chce tylko poruszyc ten temat,ustalic i poznac opinie innych w tej sprawie,a widze ze są glosy za... Smile

Słuchaj,protestów niebyło,bo nikt sie nieodwazył jeszcze,ale gorące dyskusje z boku na ten temat zawsze były,a szczególnie sa one w PPAiK i tam widac ,ze staraja sie to egzekwowac,wiec niewiem dlaczego sie odnosisz tylko do naszego forum jak u nas na to sie przymyka oczy...

jak pisałem wczesniej,nawet w RSMP niewolno jezdzic na takich oponach
tylko,ze staraja sie organizatorzy o stosowne pisma ,ktore pozwalaja uzywac takich opon zawodnikom... ale tam sa inne budzety i inne realia-to nie KJS...

Oczywiscie zgadzam sie,ze to zmeczenie powoduje rozne błedy juz na koniec dnia,ja pewnie tez bym sie pomylił po tak wyczerpującym dniu...
ale zdarza sie to dosc czesto u nas,skoro takie błedy i inne pojawiaja sie co zakonczenie to trzeba pomyslec jak je wyeliminowac...
tak jak napisał Michał Smejda: rzetelnosc w prowadzeniu biura to podstawa!!
Bo potem sa niezgodnosci i rozczarowania...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Co Driver
Swojak



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 20:51, 21 Sie 2007    Temat postu:

OKEYYYYY,koncze temat opon Smile
widze,ze wiekszosc jest za... pozostawiam ta sprawe juz Zarządowi Klubu...
Decyzja nalezy do nich,mam nadzieje ze rozsadnie podejdzie do sprawy...

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:54, 21 Sie 2007    Temat postu:

ZGADZAM SIĘ Z "Co Drivrr" CO DO TEMATU OPON . WYSTARCZY ŻE JUŻ JEST OLBRZYMIA PRZEPAŚĆ SPRZĘTOWA MIĘDZY ZAWODNIKAMI W JEDNEJ KLASIE -- TO CHOCIAŻ OPONY ZOSTAWMY SERYJNE.
BO PRZECIEŻ NIE CHODZI TU O WIELKĄ KASE DO WYGRANIA TYLKO O DOBRĄ ZABAWE Wink A CO DO WYPOWIEDZI "ERTEJOTA" ŻE BYŁO ZA SZYBKO I DLATEGO BYŁY DWA DACHY - TO BZDURA !! PARE LAT TEMU JAK PRAWIE WSZYSTKIE PRÓBY BYŁY NA PACHOŁKACH ,DACHY NIE BYŁY RZADKOSCIĄ. A JEŚLI KOMUŚ JEST ZA SZYBKO --TO NIECH ZWOLNI Laughing NIKT NIKOMU NIE KARZE SIĘ ZABIĆ. Shocked
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:14, 21 Sie 2007    Temat postu:

_MK_ napisał:

Co do mistrza w SC to on ma chyba tam koło 120 KM,
jeśli mowa o człowieku opisanym w Magazynie WRC...


z tego co ja wiem to tam jest 150 KM i 320Nm + nitro, zawieszenie Ohlins'a, napęd od Pandy 4x4 i prototypowa 7 biegowa skrzynia biegów!!!!
Twisted Evil Shocked Sad

a wracając do tematu to RAJD BYŁ MEGA WYPAS !!!!!!
a na OS2 czułem się jak na Rajdzie Polski !!!
Wielkie brawa dla organizatorów !!!!!!

a jeżeli chodzi o opony to był już gotowy protest podpisany przez pare załóg ale niestety w regulaminie nie doszukaliśmy się punktu, który by jasno mówił jakie opony są dopuszczone, i nie było podstawy do jego składania, ale w Warszafce taki numer by nie przeszedł!!!!

jeżeli mielibyście coś zmieniać w Waszych imprezach, to zróbcie je jeszcze dłuższe!!! Wink

pozdro i do zobaczenia w październiku Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krisH
Gaduła



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:27, 21 Sie 2007    Temat postu:

Bardzo dziękuję za dyskusje, o to właśnie chodzi aby się nawzajem wspierać.
Sprawa I - opony.Jak słusznie zauważyłeś Darek jak narazie większość jest za tym aby na rajdach jechac na oponach drogowych.Dlatego też będziemy na ten temat rozmawiać w przyszły poniedziałek na zebraniu aby napisać wspólny regulamin i zakończyć ten temat. Jest większość- nie ma sprawy, obiecuję że temat opon do następnego KJS będzie zamknięty wg większości głosów nie zarządu ale waszych czyli zawodników.
Sprawa II - zakończenie- oczywiście już była rozmowa w zarządzie na ten temat i obiecujemy poprawę, jeszcze raz za to przepraszam.
Sprawa III- pamiętajcie, że to że ja czy inni jesteśmy w zarządzie to o niczym nie świadczy.Ja osobiście i myśle że też inni robią to bo to lubią i nie ma to znaczenia czy są w zarzadzie czy też nie.Robimy to tylko i wyłącznie dla Was zawodników a dla siebie tylko aby mieć satysfakcje że coś się udało.Pamiętajcie też, że nigdy nie było i nie będzie tak że ktoś jest faworyzowany. Mamy wielką sympatię i respekt do Was wszystkich i tak tez zostanie.
Sprawa IV- karta drogowa, no cóż powiem szczerze że odcinki były długie i bardzo ciężko jest narysować je dokładnie na kartce A4.Dlatego też między innymi bylo zapoznanie z trasą, abyście mogli sobie nanieść wlasne notatki dotyczące przebiegu trasy. Fakt faktem,że tekie długie odcinki robiliśmy po raz pierwszy i może następnym razem będzie lepiej.A może jakieś wskazowki na przyszłośc jak to dokładnie nanieść!Czekam na podpowiedzi.
Bardzo dziękuje wszystkim zawodnikom, którzy włączają się do dyskusji i czekamy na więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ertejot
Bywalec



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:19, 21 Sie 2007    Temat postu:

Ja już chyba skończe swoją dyskuje w tym temacie... Jeśli większość i tak uważa że każdy wie kiedy zdjąć noge z gazu i można pojechać wolniej, to po co ustawili slalom na super próbie...? Generalnie po co wszystkie szykany? Jechać ile fabryka dała! ACHA! No i nawjażniejsze! PRZECIEŻ TO TYLKO ZABAWA! A teraz pewna jednostka która tak bardzo to niedawno podkreślała jak to ona przyjeżdza się bawić ma pretensje że ktoś go objechał bo ma lepsze opony. Ciekawe co byście wypisywali gdyby buda eleganta nie wytrzymała tego dachowania i chłopaków wyciągali by w kawałkach! Nie wszyscy mają klatki, nie wszyscy maja kubły i nie wszyscy mają pasy! Tu może przyjechać każdy! W każdym samochodzie! Nie odbierajcie mojego postu jako jakiś sprzeciw przeciwko takim imprezom. Bo nie pisze tego po to by AKT przestał organizować rajdy, tylko po to żeby niektórzy otworzyli szerzej oczy... BARDZO SZEROKO. Zaraz ktoś usłyszy jakie to w tomaszowie super rajdy dla amatorów, chłopaki zabiorą mamy SC taty fabie, albo ściągnietego z niemiec golfa i przyjadą pocisnąć po próbach! Bez foteli, pasów, kubłów... Bez wyścigu zbrojeń. Nikt nie powie "czarny to widze". Za to po rajdzie padnie stwierdzenie pech. Po prostu "bad racing dla ekipy z golfa". Oby skończyło się na moim czczym gadaniu. I żeby było wszystko jasne - naturalnie że pisze to TYLKO DLATEGO że nie było pachołków i jako kierowca malucha nie mogłem wygrać generalki.

Pozdrawiam wszystkich zawodników KJSu Lato. I obyśmy zawsze na kolejnych wszyscy się odliczali, bez niemiłych wspomnień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna -> Imprezy i zawody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin