Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna Automobilklub Tomaszów Mazowiecki

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Monte Calvaria

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna -> PPAiK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 11:27, 28 Sty 2008    Temat postu: Monte Calvaria

Nie wiem po co ten pojazd na glownej stronie a propo Monte Calvarii. Rajdzik byl super, a to ze pogoda byla do kitu i sprzet nawalil to sila wyzsza...zdaza sie. i tak wyniki byly szybko (super, ze od razu pojawialy sie w necie), biorac pod uwage to, ze zss rozpatrywalo w miedzy czasie kilka spraw.
Gratulacje dla organizatorow, bo mimo wszelkich przeciwnosci losu rajd byl naprawde swietny. Cool

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:19, 28 Sty 2008    Temat postu:

Witam. I Runda PPAiK za nami i chciałbym sie podzielic ze wszystkimi moimi spostrzezeniami dobrymi z niestety złymi. Wiec zaczne od poczatku.
1. Nie wiem dlaczego w regulaminie nie bylo podanej godziny odprawy zawodników?? i z tego co zauwazylem wielu załug nie było na odprawie.
2. Startowalismy jako jedna z ostatnich załug i juz na pierwszych trzech odcinkach zrobił sie straszny zator. Czy nie mozna bylo puszczac załóg w wiechszych odstępach i np.skrócić czas dojazdu do pierwszego PKC.
3.Ogólnie odcinki były super bardzo podobały nam sie próby na Słomczynie i próba usytuowana na terenie fabryki kostki brukowej.
4. Następne były próby w Piasecznie Sz 10 i Sz11. Próbe Sz 11 pokonywalismy juz po ciemku i niestety ciezko było juz z widocznością. I na tej próbie zauwazylismy kilka błędów sędziów. Próba byla dość rozciągnięta i nie oświetlona , a trzech sedziów stało tylko na mecie. Nie zauważli oni kilku pomyłek zawodników którzy nieprwidłowo przejechali trase i przewrócili słupek. Kiedy zapytałem sie sie czy prawidowo przejechali trase i czy pachołek został juz podniesiony powiedzial ze kibic juz podniósł pachołek a tase raczej przewjechał dobrze. Po małej dyskusji spojrzał na dwóch sedziów stojących koło niego i podziekował za uwage. Po sprwdzeniu wyników nie zauwazyłem aby odnotował te nieprawidłowości.
5. Ostatnie próby tez juz w egipskich ciemnosciach. Ale udało sie poprawic czasy nawet po wizycie kibica na srodku drogi dopiero po sygnałach klaksonu raczył zejsc z drogi, Moze myslał ze o tak poznej godzinie juz nikt tam nie bedzie jezdzil .

To by bylo na tyle. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:26, 28 Sty 2008    Temat postu:

Witam. Dawno nie udzielalem sie na naszym forum ale zmuszony jestem wypowiedziec sie na temat "slynnego" rajdu Monte Calvaria. Choc bylem tylko obserwatroem musze powiedziec ze rajd byl zledwie przecietny. Po pierwsze impreza ze srtony organizacyjnej jest 100% niewypalem. Brak jakiegokolwiek zabezpieczenia na probach sprawnosciowych (auta cywilne podczas przejazdow zawodnikow, kibice wybiegajacy pod kola samochodow, niedoswaidczeni sedziowie niewidzacy bledow zawodnikow ). Nastepnie chcialem poruszyc temat oczekiwania na start do proby ( 5-krotne przejazdy "0-wek", poza tym kierowcy jezdzacy "0-kami" jezdzili bez kaskow co jest niedopuszczalne na probie sportowej). Wracajac do odcinkow - czemu nie bylo nic wspomniane o pokonywaniu odcinkow w porze wieczornej? Auto jadoce probe w dzien pokonuje ja o 10-15 sekund szybciej niz pojazd jadacy po zmroku...
Najciekawszym faktem jest to ze wpisowe na rajd wynosilo dla zalog zrzeszonych 120zl w czym kazda z zalog dostala kartki z przyzwoleniem do zakupu posilku po 3zl (smiech na sali........hahahahaahahahahahaha-gratulacje pod pieknym namiotem przy pieknym ognisku). Generalnie nikomu nie polecam uczestnictwa w tego typu imrezach. Jest ona przereklamowana i kompletnie niezorganizwoana- w ak-tomaszowskim lepiej kzk jest przygotowana.Pozdrawiam KUBA(AK-TOMASZOWSKI)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 0:27, 29 Sty 2008    Temat postu:

do kuba:
Jazda bez kasków na próbie sportowej samochodów organizatora jest wręcz wymuszana przez odpowiednie władze.

Co do jazdy po zmroku. To moze trzeba by Ci było jeszcze napisać że w styczniu może spaść śnieg lub że po godzinie 8 jest godzina 9 lub jeszcze jakąś inną tajemnicę Poliszynela.

10-15 sekund dłużej.... prosze Cię.... byle jak bo byle jak ale się zachowuj

Wpisowe na rajd idzie na jego organizację więc nie wiem po co ten wywód...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 1:53, 29 Sty 2008    Temat postu:

"Kasa idzie na organizacje" pisze kolega ale organizacje czego?? bardzo jestem ciekaw?? Bo jak pisze Kuba rajd byl slabo zorganizowany.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 2:16, 29 Sty 2008    Temat postu:

halo halo... mam takie jedno pytanie czy badanie ktore mialo miejsce przed rajdem na poziomie conajmniej PPZM bylo proporcjonalne do tego co sie dzialo podczas i na zakonczeniu rajdu?????????Dla mnie to byla "zenada" Sedzia przeprowadzajacy pytanie nie chce dopuscic auta N-grupowego...Czy widziales gdzies jakies otasmowane niebezpieczene miesjca?????O jakiej my tu organizacji mowimy????Rozumiem niema ludzi zeby zabezpieczyc probe ale otasmowac trzeba!!!
A co do jezdzenia bez kaskow mialem okazje ogladac "0-wki" na kazdej probie i nie wiem czy ich kierowcy by chcieli gdzies bez kaskow uderzyc w np.slup?????Mogloby to zle wygladac...Nie wiem moze trzeba wszystkich tych ktorym sie rajd podobal zaprosic do tomaszowa aby zobaczyli na prawde dobrze zorganizowany rajd i moze im sie uda rozpedzic do takiej predkosci ze beda zmuszeni skorzystac 3-biegu w swojej rajdowce....Zapraszam serdecznie!!!
26-27.o4.2008 Runda PPAiK w Tomaszowie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 10:44, 29 Sty 2008    Temat postu:

Anonymous napisał:

4. Następne były próby w Piasecznie Sz 10 i Sz11. Próbe Sz 11 pokonywalismy juz po ciemku i niestety ciezko było juz z widocznością. I na tej próbie zauwazylismy kilka błędów sędziów. Próba byla dość rozciągnięta i nie oświetlona , a trzech sedziów stało tylko na mecie. Nie zauważli oni kilku pomyłek zawodników którzy nieprwidłowo przejechali trase i przewrócili słupek. Kiedy zapytałem sie sie czy prawidowo przejechali trase i czy pachołek został juz podniesiony powiedzial ze kibic juz podniósł pachołek a tase raczej przewjechał dobrze. Po małej dyskusji spojrzał na dwóch sedziów stojących koło niego i podziekował za uwage. Po sprwdzeniu wyników nie zauwazyłem aby odnotował te nieprawidłowości.


Drogi Gościu...jako,że wywołałeś mnie do tablicy-odpowiadam:
Trzech sedziów pracowało na starcie bo była taka konieczność (pomiar czasu,protokół,przekazywanie wyników live).
Sędzia czwarty znajdował się na końcu trasy-przy rampie samochodowej i na bieżąco informował telefonicznie o prawidłowości lub nie pokonywanej trasy.
Po rozmowie z tobą wykonałem telefon do sędziego(dodam,że z licencją M i wieloletnim bagażem doświadczenia) i otrzymałem informację o wywróconym słupku ale nie przez zawodnika tylko przez występujący tego dnia porwisty wiatr!!!
Jak więc mamy karać kogoś za niepopełniony błąd?????
Co do pomylenia trasy to takiej informacji nie otrzymałem i zdanie sędziego a nie twoje jest dla mnie wyznacznikiem oceny próby.

Przez kilkanaście lat sedziowania i drugie tyle kibicowania wielokrotnie widziałem zawodników i kibiców wiedzących "lepiej" od sedziów jak przebiega trasa...

Na wiele rzeczy mamy wpływ jako sedziowie ale nie na pogodę.
Słupki i tablice przewracały się i przesuwały same mimo naszych wielu usilnych prób-bo tak to jest jak próba odbywa się na utwardzonej powierzchni (kostka) i w otwartm terenie.
Położennie każdego słupka było dokładnie oznakowane kredą aby każdy z Was miał równe szanse i taką samą trasę.

Na zapadający zmrok na nieoświetlnym placu też nikt nie miał z nas wpływu.Podświetlanych słupków nikt jeszcze nie stosuje...

Dodam tylko, że próbę sędziowała ekipa(wszyscy z licencjami PZM), która odpowiada za organizację,wytycznie tras,przygotowanie zabezpieczenia oraz wielekrotnie zasiadająca w ZSS...m-innymi następujących imprez:
Rajd Polski
Rajd Warszawski (Orlen)
Rajd Mazowiecki
oraz pracująca też gościnnie na pozostałych eliminacjach P. PZM i RSMP w Polsce.

Owszem zawsze można nam na coś zwrócic uwagę bo jesteśmy tylko ludzmi ale nigdy nie można nam zarzucić złej woli lub stronniczości.

To tyle.

Mariusz Orłowski
AK-Polski.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 12:55, 29 Sty 2008    Temat postu:

Panie Mariuszu to dalczego jak zapytałem sie Pana czy jest na końcu próby jakiś sedzia odpowiedzial Pan ze nie. A tera z pisze Pan ze był i nawet z nim rozmawiał?????
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Smejda
Swojak



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:44, 29 Sty 2008    Temat postu:

Witam wszystkich.
Chce napisac ze zawiodłem się tym słynnym juz od lat organizowanym rajdem ....
wczesniej słyszalem wiele pochlebnych opini...
tak jak koledzy wczesniej napisali Ja tez to widziałem jak odcinki były marnie otaśmowane ,podczas przejazdu zawodnika na próbie sortowej na jednostce dwa prywatne auta przejezdzaja przez odcinek ,człowiek na trasie przejazdu to jest niedopuszczalne,,bywacie jako sedziowie na wielkich imprezach a dopuszczacie zeby zerówki jezdziły po kilka razy i jeszcze bez kasków...to niechodziło o sprawdzenie odcinków bo oni jezdzili na czas -Ja to widziałem...druga sprawa odnosnie badania jak wczesniej napisane którys z badaczy zakwestionował budowe klatki bezpieczeństwa w N-grupowym aucie z mistrzostw Polski to swiadczy o tym ze prawdopodobienstwo posiadania wiedzy z tematu bezpieczeństwa zamontowanych uządzen w aucie waszych badaczy jest niewielkie..wiec albo robcie badanie na poziomie kjs albo na poziomie pucharu PZM=tu

a co do odcinków to las latarnii mega zakreconych,próba numer 3 pachołek inaczej stojący niż rysunek przedstawia ...to sa wielkie minusy tego rajdu a nie wspomne o zakonczeniu ....poczekalnia na schodach i namiotu bez namiotu


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:57, 29 Sty 2008    Temat postu:

Witam

Koledzy lejecie nas równo co do BK to macie pewnie racje bo sam wiem jak u nas w Warszawie jest, ale jeżeli chodzi o ten słupek na probie nr3 to kazdy powinień sobie chyba przejść i obejrzeć próbę bo rysunek jest tylko poglądowy i nie odzwierciedla próby, co do próby nr 4 czyli las latarni to jako pilot miałem tam sporo roboty i tu akurat przyznam rację, w poprzednich latach ta próba była o wiele łatwiejsza.
Kompetencja sędziów tego nie komentuje bo akurat się nie spotkałem z jej brakiem, ale wiem że inni tak.
Koledzy, niestety u nas w Warszawie nie zawsze mozna ustawić takie trasy jak w Tomaszowie, ale osobiście poza dwoma próbami nr 4 i 6 uważam że próby były nawet fajne.

A jeżeli chodzi o czekanie na wyniki to złośliwość rzeczy martwych na które nikt nie ma wpływu, rozdanie tam chyba wszyscy byli już zmęczeni i chcieli jak najszybciej jechać do domu.

Mam nadzieję że najbliższy KJS w Tomaszowie będzie tak samo dobry jak Andrzejkowy bo jeżeli tylko będę mógł to na pewno na niego przyjadę.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:00, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Smejda
Swojak



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:39, 29 Sty 2008    Temat postu:

zgadzam sie ze rysunek poglądowy ale jak byk ten słupek stał ze 2 metry z boku...na rysunku był w obrysie wysepki a on z bokuu -a to juz duza róznica,,,,a pozatym kolega którego serwisowałem jechał z 1!! przejechał z jednostki a panowie sedziowie juz go wołali a to tak na marginesie...

szczeze zapraszamy do nas ...


mysle ze nasze nazekania ktos z organizatorów czyta a wtedy rajdy beda coraz lepsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:46, 03 Lut 2008    Temat postu:

Michał Smejda napisał:
a pozatym kolega którego serwisowałem jechał z 1!! przejechał z jednostki a panowie sedziowie juz go wołali a to tak na marginesie...

szczeze zapraszamy do nas ...


mysle ze nasze nazekania ktos z organizatorów czyta a wtedy rajdy beda coraz lepsze


Dlatego proby w jednostce i na ks. Sajny obejrzalem przed startem jeszcze.

Tak generalnie BK, i tak bylo jakos takie wyjatkowo łagodne... normalnie bardziej czepialscy sa Wink

Co do prob, to rzeczywiscie 4, 6, 9 moglyby byc lepiej ustawione.

No i jakos mi sie nie chce wierzyc, ze Czwartek (zerowka) jechal na czas... Jezeli ktos mysli, ze on jechal na czas to znaczy, ze nie widzial jak on na czas jezdzi Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Smejda
Swojak



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:55, 03 Lut 2008    Temat postu:

heh jedna zerówka przejezdzała wolno a dróga jechała zdecydowanie szybciej...ale to dla mnie nie zutuje...z tego co pamietam to zerówki nie moga jezdzic szybko taki jaest nakaz bo z reguły sie rozbijają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 14:25, 04 Lut 2008    Temat postu:

Wiecie jaką funckcję pełni auto z O czy tylko się domyślacie??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
The Stig
Gość






PostWysłany: Pon 23:15, 04 Lut 2008    Temat postu:

Ja zawsze jeżdżę w kasku:
ale czegoś nie romumiem. W PPZM numery 000, 00, i 0 powinny jechać bez kasków i bez klatek żeby móc obsługiwać radio.
Nie wiem o co ten szum. Chyba o to, że auta miały klatki i tylko dlatego zerówki powinni jechać w kaskach.
Ja jechałem Jako 000 w PPZM i miałem nakaz od organizatorów jazdy bez kasku, ale się nie zgodziłem, bo miałem klatke. Ale KJS, to chyba inne prędkości i chyba trochę się czepiacie o te kaski.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 23:58, 04 Lut 2008    Temat postu:

Szanowny kolego "The Stig"
Mialem okazje ogladac wlasnymi oczami chciazby rajd polski "zabezpieczenie" i jakos nie widzialem zeby ktos z "0-wek" jechal bez kasku......dziwna sprawa.... a i nawet sie zdazylo ze klatki mieli w autach....
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Tomaszów Mazowiecki Strona Główna -> PPAiK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin